Welk hotel slaapt One Direction in Amsterdam?

Hoi, ik ben een enorme One Direction fan, maar helaas heb ik geen kaartjes kunnen krijgen voor het concert :( Ik wil de jongens wel echt HEEL graag zien en daarom heb ik de vraag of iemand misschien weet in welk hotel ze slapen zodat ik ze misschien een seconde kan zien als ze van de uitgang naar de bus lopen. alsjeblieft help me!!

groetjes.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ( ook directioner) denk dat het juist niet bekend is juist om te voorkomen dat mensen komen en ze lastig te vallen met het kijken en gillen etc

Antwoorden (1)

Weinig kans,

Als One direction of enig ander beroemd iemand wilt dat zijn fans hen vinden, dan tweeten ze er wel over ofzo. 1D wilt niet gevonden worden dus de kans dat je ze tegen het lijf loopt is gewoon nihil.

En al ben je erachter gekomen waar ze overnachten. Je zal echt geen handtekening krijgen of op de foto mogen..

Gewoon volgend jaar alsnog proberen aan een kaartje te kopen.

Het is misschien gemeen en niet het antwoord waar je op hoopte,
maar het is wel de waarheid.