Wie weet de naam van die mannelijke kapper met dat hele lange haar?

Hij zit in een progamma (weet de naam daarvan ook niet) die gaat over nieuwe bioscoop films, dvd releases en hij staat dan op de rode loper in nederland en geeft dan tips enzo, tevens geeft hij dan ook haartips (voor meer volume e.d.) Wie o wie weet zijn naam en de naam van dat progamma? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik denk dat je Tom Sebastiaan bedoelt van Veronica's filmprogramma "Film's en Sterren"
dat op zaterdag en zondagmiddag wordt uitgezonden.
Hij heeft heel lang blond haar tot op zijn middel.
Hij geeft altijd commentaar op sterren op de rode loper en geeft ook kleding,haar en make-up tips.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat jij gelijk hebt. Maar ja, vrouwen kijken naar zulke programma's, hè?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het juiste antwoord!dat is die 'BN'er ' die altijd commentaar geeft op o.a. de haardracht van andere terwijl hijzelf ook net uit zijn grot is gekropen,en de weg naar de kapper niet kan vinden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alleen vrouwen hoor!
Ik kijk vooral omdat de nieuwste film's besproken worden.
En Tom Sebastiaan heeft echt heel lang haar( beetje te lang voor een man,vind ik) en daar heeft vraagsteller het ook over.
Dus ik wist het meteen!^^

Andere antwoorden (1)

Dat moet inderdaad Tom Sebastian zijn, al is hij - net als Thijs Willekes - géén kapper...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kon geen foto bijvoegen net.
Maar is hij dan visagist ofzo?
Wel prachtig haar,al vindt ik het te lang voor een man.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is ooit begonnen als balletdanser, maar door blessures kon hij dat niet blijven. Als je op mijn link (boven Tom's foto) klikt kun je alles zelf lezen.