is het reeel om te verlangen naar een bekendheid

verliefd op robbie williams?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nou laat ik het zo zeggen dat niets onmogelijk is. Voor hetzelfde geld kom je Robbie ooit 'ns een keer tegen en kun je een praatje met hem maken en wat flirten who cares? Een voorbeeld: zelf ben ik gitarist en vanaf mijn tienerjaren he-le-maal gek van Steve Vai; onder gitaristen en muzikanten een beroemde gitarist die vroeger bij Frank Zappa, David Lee Roth (ex-zanger van Van Halen) en Whitesnake heeft gespeeld. (www.vai.com) Om hem een keer te ontmoeten was voor mij net zo'n utopie als voor jou Robbie Williams ontmoeten. (hoewel ik hem live al een paar keer had zien optreden) Maar wat gebeurde er? Vorig jaar zei mijn vrouw dat ze een kaartje voor mij had van een masterclass van Steve Vai himself voor 100 mensen. Met het hart in mijn keel ben ik erheen gegaan (het was in Tiel) en even later zat ik nog geen 5 meter bij hem vandaan; na zijn lessen was er een meet and greet waar ik natuurlijk gebruik van maakte en heb een minuutje of 5 met die man gepraat en dat zijn de beste 5 minuten die ik ooit heb meegemaakt. Wat ik wil zeggen is er in het leven soms onverwachte dingen kunnen gebeuren waarvan je weet: dit heb ik altijd al gewild. Tot die tijd: keep on dreaming maar nog beter is, in de gaten houden wanneer Robbie W. een keer naar Nederland of Duitsland komt en er gewoon heen gaan misschien geeft hij ook wel een keer een workshop..you never know!

Reëel is dat over het algemeen niet, tenzij je al goede kennissen bent met Robby en hem vaak ziet. Anders is zo'n jongen ten eerste redelijk onbereikbaar en ten tweede heb je een boel concurrentie, omdat er genoeg anderen ( mannen en vrouwen) zijn, die ook wel een beschuitje met hem willen eten.

Nee, dat is niet reëel. Maar je bent echt niet de enige die verliefd is op een beroemd persoon, filmster, popidool of wat dan ook. Zo iemand is TOTAAL onbereikbaar voor jou. Daarom is dat gevoel van verliefdheid niet minder sterk. Probeer er maar van te genieten. Posters, boekjes, dvd's, films, internet. Dat is waar je het mee moet doen.

Voor jou is het reëel om te verlangen naar Robbie Williams Het is echter niet reëel om te verwachten dat dit verlangen ooit omgezet zal worden in een echte relatie. Dus geniet gewoon van je verlangen naar / verliefdheid op Robbie Williams maar houd in je achterhoofd dat dit natuurlijk niet echt je vriend zal worden.

Dat is natuurlijk volkomen irreëel. En wat mij betreft ook een beetje kinderachtig voor een volwassene. Als je nog een teener bent kan ik het wel begrijpen. Dwepen met een ster hoort nu eenmaal bij de teenerjaren.

Je bent niet verliefd op de mens Robbie Williams, want die ken je niet. Je weet niet, hoe hij over dingen denkt, wat hij echt vindt van dingen, waar hij over praat, waar hij over droomt, wat zijn prioriteiten zijn in het leven... Je bent verliefd op een plaatje, dat in elkaar gezet is door zijn publiciteitsafdeling, op de graantjes 'leukheid', die die afdeling aan de bladen verkoopt, op het resultaat van de bedenkers van de videoclips, de tekstschrijvers, de personal assistants. En op een stout koppie, dat je via programma's als RTL-Boulevard de van te voren bedachte interview-vragen beantwoordt, en je in de ogen kijkt door naar de lens van een camera te kijken. Maar dromen is het mooiste wat er is : de regenbogen, die kleur geven aan een grijze alledag. Dus droom heerlijk verder : je doet er niemand kwaad mee. Houd alleen wel je ogen open voor 'echte' mensen die je tegenkomt, waar je werkelijke gesprekken mee kunt voeren, en die ook geïnteresseerd zijn in de mens die jij bent. Want dit weet je best : Robbie weet niet eens dat jij bestaat. Je bent één van de vele fans, die zijn CD's en DVD's koopt, en dat vindt hij fijn. En je interpreteert alle eigenschappen in je droombeeld, die jij graag wilt zien in een man, waar je dus dan ook verliefd op wordt : een niet-bestaand wezen, een sprookje, een bedenksel, en niet een man, die foetert als de tandpasta van zijn tandenborstel valt, en getergd roept : nou even niet, als de zoveelste schare fans handtekeningen wil en aan zijn kleren plukt. Hij is geen gelukkig mens, met zijn hang naar verslavingen, ondanks alle anonieme aandacht. Want het feit, dát hij niet echt gekend wordt, maakt hem eenzaam en eigenlijk in zijn wezenlijke mens-zijn miskent/niet gekent wordt.

nee het zal nooit reeel worden! bedenk maar eens dat het een idool is van vele jeugdigen..en niet meer van volwassenen ik denk dat iedereen wel eens verliefd is geweest op een bekendheid.. maar de realiteit is anders..

Nee, niet reëel. Wat wel een realiteit is, is dat je verliefd bent op de fantasie daarover. Het is heerlijk om te verlangen te dromen, verliefd te worden. Maar waarop? Op dat wat jij erover fantaseert. De werkelijkheid zou ontzettend tegenvallen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100