is het reeel om te verlangen naar een bekendheid

verliefd op robbie williams?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, moet je haar reacties lezen. Heel blij en vrolijk als iemand zegt dat het nog een beetje reël is, en een draak als iemand gewoon de harde waarheid verteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'gaat mij om robert de persoon achter robbie williams' En ken jij die dan? lijkt me sterk, tenzij je bij hem over de vloer komt af en toe.

Het beste antwoord

Nou laat ik het zo zeggen dat niets onmogelijk is.
Voor hetzelfde geld kom je Robbie ooit 'ns een keer tegen en kun je een praatje met hem maken en wat flirten who cares?
Een voorbeeld: zelf ben ik gitarist en vanaf mijn tienerjaren he-le-maal gek van Steve Vai; onder gitaristen en muzikanten een beroemde gitarist die vroeger bij Frank Zappa, David Lee Roth (ex-zanger van Van Halen) en Whitesnake heeft gespeeld. (www.vai.com)
Om hem een keer te ontmoeten was voor mij net zo'n utopie als voor jou Robbie Williams ontmoeten. (hoewel ik hem live al een paar keer had zien optreden)
Maar wat gebeurde er? Vorig jaar zei mijn vrouw dat ze een kaartje voor mij had van een masterclass van Steve Vai himself voor 100 mensen.
Met het hart in mijn keel ben ik erheen gegaan (het was in Tiel) en even later zat ik nog geen 5 meter bij hem vandaan; na zijn lessen was er een meet and greet waar ik natuurlijk gebruik van maakte en heb een minuutje of 5 met die man gepraat en dat zijn de beste 5 minuten die ik ooit heb meegemaakt.
Wat ik wil zeggen is er in het leven soms onverwachte dingen kunnen gebeuren waarvan je weet: dit heb ik altijd al gewild.
Tot die tijd: keep on dreaming maar nog beter is, in de gaten houden wanneer Robbie W. een keer naar Nederland of Duitsland komt en er gewoon heen gaan misschien geeft hij ook wel een keer een workshop..you never know!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk , hier kan ik nu wat mee, thanks !!!
ogen zijn de ramen naar iemand,s ziel en de ziel weet... ik blijf wel met bijde benen op de grond ... snap wel een beetje hoe het leven in elkaar zit maar zeg nooit nooit !!

Andere antwoorden (7)

Reëel is dat over het algemeen niet, tenzij je al goede kennissen bent met Robby en hem vaak ziet. Anders is zo'n jongen ten eerste redelijk onbereikbaar en ten tweede heb je een boel concurrentie, omdat er genoeg anderen ( mannen en vrouwen) zijn, die ook wel een beschuitje met hem willen eten.
13 jaar geleden
Nee, dat is niet reëel.

Maar je bent echt niet de enige die verliefd is op een beroemd persoon, filmster, popidool of wat dan ook.

Zo iemand is TOTAAL onbereikbaar voor jou.
Daarom is dat gevoel van verliefdheid niet minder sterk.
Probeer er maar van te genieten. Posters, boekjes, dvd's, films, internet. Dat is waar je het mee moet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou pfff gelukkig dan maar totaal onberijkbaar is niemand meer met de wondere wereld van internet.... posters boekjes ff serieus
Voor jou is het reëel om te verlangen naar Robbie Williams

Het is echter niet reëel om te verwachten dat dit verlangen ooit omgezet zal worden in een echte relatie.

Dus geniet gewoon van je verlangen naar / verliefdheid op Robbie Williams maar houd in je achterhoofd dat dit natuurlijk niet echt je vriend zal worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee daar ging ik ook niet van uit hoor maar wil ook niet zeggen dat ik er klaar mee ben
Dat is natuurlijk volkomen irreëel. En wat mij betreft ook een beetje kinderachtig voor een volwassene. Als je nog een teener bent kan ik het wel begrijpen. Dwepen met een ster hoort nu eenmaal bij de teenerjaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent niet verliefd op de mens Robbie Williams, want die ken je niet. Je weet niet, hoe hij over dingen denkt, wat hij echt vindt van dingen, waar hij over praat, waar hij over droomt, wat zijn prioriteiten zijn in het leven...
Je bent verliefd op een plaatje, dat in elkaar gezet is door zijn publiciteitsafdeling, op de graantjes 'leukheid', die die afdeling aan de bladen verkoopt, op het resultaat van de bedenkers van de videoclips, de tekstschrijvers, de personal assistants.
En op een stout koppie, dat je via programma's als RTL-Boulevard de van te voren bedachte interview-vragen beantwoordt, en je in de ogen kijkt door naar de lens van een camera te kijken.

Maar dromen is het mooiste wat er is : de regenbogen, die kleur geven aan een grijze alledag.
Dus droom heerlijk verder : je doet er niemand kwaad mee.

Houd alleen wel je ogen open voor 'echte' mensen die je tegenkomt, waar je werkelijke gesprekken mee kunt voeren, en die ook geïnteresseerd zijn in de mens die jij bent.

Want dit weet je best : Robbie weet niet eens dat jij bestaat. Je bent één van de vele fans, die zijn CD's en DVD's koopt, en dat vindt hij fijn.
En je interpreteert alle eigenschappen in je droombeeld, die jij graag wilt zien in een man, waar je dus dan ook verliefd op wordt : een niet-bestaand wezen, een sprookje, een bedenksel, en niet een man, die foetert als de tandpasta van zijn tandenborstel valt, en getergd roept : nou even niet, als de zoveelste schare fans handtekeningen wil en aan zijn kleren plukt.

Hij is geen gelukkig mens, met zijn hang naar verslavingen, ondanks alle anonieme aandacht. Want het feit, dát hij niet echt gekend wordt, maakt hem eenzaam en eigenlijk in zijn wezenlijke mens-zijn miskent/niet gekent wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grappig , hoe mensen denken iemand te kennen . mooi verwoord, maar goed , het gaat er juist om dat ik wel verder kijk dan dit verhaal !!!
nee het zal nooit reeel worden!
bedenk maar eens dat het een idool is van vele jeugdigen..en niet meer van volwassenen
ik denk dat iedereen wel eens verliefd is geweest op een bekendheid..
maar de realiteit is anders..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is toch al meer dan 10 jaar mijn realiteit hahahah ben ik lekker mee dan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@tvjaydee, ach troost je, ik heb al sinds mijn 15de een zwakke plak voor Bob Dylan, haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plek, uiteraard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...en trouwens ook voor Chopin, en M.L. King en Mandela.
Voor de rest ben ik vrij logisch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja er waren zoveel zangers en filmsterren waar ik weg ik bij weg kwijlde
als ze in beeld waren leek het alsof ze mij aankeken
maar dan plop....uit beeld en weg is het idool terug naar zijn eigen leven met een andere vrouw
nee het zijn maar idolen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar achter dat idool schuilt een mens , ik zie robbie williams niet als mijn idool integendeel zelfs... gaat mij om robert de persoon achter robbie williams
Nee, niet reëel. Wat wel een realiteit is, is dat je verliefd bent op de fantasie daarover. Het is heerlijk om te verlangen te dromen, verliefd te worden. Maar waarop? Op dat wat jij erover fantaseert. De werkelijkheid zou ontzettend tegenvallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar zou ik dan graag zelf achter willen komen !!!! ga niet uit van wat andere zeggen of denken