is er iemand die weet wanneer lauren brooke geboren is?

het is voor mijn boekbespreking

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Zij werd geboren op 29 juli 1982.

Toegevoegd na 29 minuten:
Nu kom ik erachter dat er meerdere beroemde personen met deze zelfde naam zijn. Vermoedelijk ben jij op zoek naar diegene die de meisjesboeken met paardenverhalen schreef (over Heartland en Chestnut Hill).
Deze schrijfster is geboren en opgegroeid in Engeland. Op de basisschool ging ze op paardrijles, en dat vond ze enorm leuk. Vandaar dat ze paardenverhalen ging bedenken. Een paar jaar geleden was ze op vakantie in de VS, in Virginia. Ze vond het daar zo mooi, dat ze besloot om het verhaal waar ze mee bezig was (Heartland dus) zich daar af te laten spelen. Een van haar paarden heet Sundance, en dat is dan ook de naam van Amy`s lievelingspaard.
Meer informatie over deze Lauren Brooke is niet te vinden. Ook geen geboortedatum, helaas. Het kan goed zijn dat de naam een pseudoniem (schuilnaam) is.

Toegevoegd na 1 uur:
Het is inderdaad een pseudoniem. Haar echte naam is Linda Chapman. Zij werd geboren in Liverpool op 15 januari 1969.
http://www.puffin.co.uk/nf/Author/AuthorPage/0,,1000053394,00.html
Ze heeft nog veel meer boeken geschreven, onder diverse pseudoniemen: Alex Cliff, Lucy Daniels, Jenny Dale, Katie Chase, Daisy Meadows.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt mij NIET dezelfde die boeken schrijft... http://en.wikipedia.org/wiki/Lauren_Brooke