Halen BN-ers zelf hun boodschappen?

Of laten ze het halen omdat ze anders overspoelt worden door mensen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, wat grappig! Dat vroeg ik me gister nog af! +1!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,ik doe het altijd zelf,dat levert soms ook nog een aardige korting op!

Het beste antwoord

BN'ers doen zelfs heel graag boodschappen. Als het even kan, doen ze dat elke dag, want ze zijn gek op aan die aandacht. 't Liefst dragen ze dan een zonnebril, want dan vallen ze nog meer op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Dat doen ze gewoon zelf meestal.

Sterker nog: TOen ik nog in een bouwmarkt werkte was ed de goeij een vaak geziene klant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sta regelmatig naast eentje bij de bakker.
Nee, ik noem geen namen...
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom niet?
AWM
14 jaar geleden
Ik gun ze hun privacy :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door alleen hun naam te noemen hebben ze nog steeds hun privacy want ik weet niet in welke winkel, en in welke plaats ze hun spullen kopen.
BN'ers willen ook wel eens gewoon naar buiten. Dus dan kunnen ze meteen lekker de boodschappen even doen.
14 jaar geleden
Ja hoor, ik kom Bert van Leeuwen regelmatig tegen.
Het zijn ook mensen. hahha ik bedenk me ineens dat Bert niet snel overspoeld wordt door fans. hihii
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha :) +1 voor de smile
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het familie diner hihii
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hol je dan gewoon hard weg, of probeer je te blijven staan en eventueel aardig te doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik Bert zie ,doe ik niks,ik neem hem waar en denk dan, he daar heb je Bert. Voor het famile diner zal ik niet benaderd worden, gelukkig geen ruzies hier in de familie;-)
ik heb een tijdje in hilversum gewoond en gewerkt bij de ah. ik kwam regelmatig bekende nederlanders tegen.
meestal viel het mij niet eens meteen op zonder als die make-up en dergelijke.
een paar keer dacht ik die ken ik ergens van en veel later dacht ik o,ja dat was die
14 jaar geleden
Ik haal altijd mijn eigen boodschappen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben je een bn'er dan xD :p
Heb katja schuurman regelmatig gespot in de supermarkt :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb 3 bekende nederlanders als klant. En ze kopen zelf hun spullen en de boodschappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, zie er regelmatig een paar bij de AH en kom ze in het centrum ook regelmatig tegen, eerlijk gezegd boeit het mij niet erg, soms kan ik ze aanstaren en in gedachten gravend wie het nou ook alweer is omdat ik 'iets' herken, maar dat kan maar zo met de buurvrouw van 6 jaar geleden gebeuren... ;-)
Moet wel zeggen als ik dan besef dat het een BN-er is dat ik bang ben dat ze denken dat ik ze daarom aanstaarde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, tenzij ze kapsones hebben.