Halen BN-ers zelf hun boodschappen?

Of laten ze het halen omdat ze anders overspoelt worden door mensen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

BN'ers doen zelfs heel graag boodschappen. Als het even kan, doen ze dat elke dag, want ze zijn gek op aan die aandacht. 't Liefst dragen ze dan een zonnebril, want dan vallen ze nog meer op.

Dat doen ze gewoon zelf meestal. Sterker nog: TOen ik nog in een bouwmarkt werkte was ed de goeij een vaak geziene klant.

Ik sta regelmatig naast eentje bij de bakker. Nee, ik noem geen namen...

BN'ers willen ook wel eens gewoon naar buiten. Dus dan kunnen ze meteen lekker de boodschappen even doen.

Ja hoor, ik kom Bert van Leeuwen regelmatig tegen. Het zijn ook mensen. hahha ik bedenk me ineens dat Bert niet snel overspoeld wordt door fans. hihii

ik heb een tijdje in hilversum gewoond en gewerkt bij de ah. ik kwam regelmatig bekende nederlanders tegen. meestal viel het mij niet eens meteen op zonder als die make-up en dergelijke. een paar keer dacht ik die ken ik ergens van en veel later dacht ik o,ja dat was die

Ik haal altijd mijn eigen boodschappen!

Heb katja schuurman regelmatig gespot in de supermarkt :-)

Ik heb 3 bekende nederlanders als klant. En ze kopen zelf hun spullen en de boodschappen.

Ja hoor, zie er regelmatig een paar bij de AH en kom ze in het centrum ook regelmatig tegen, eerlijk gezegd boeit het mij niet erg, soms kan ik ze aanstaren en in gedachten gravend wie het nou ook alweer is omdat ik 'iets' herken, maar dat kan maar zo met de buurvrouw van 6 jaar geleden gebeuren... ;-) Moet wel zeggen als ik dan besef dat het een BN-er is dat ik bang ben dat ze denken dat ik ze daarom aanstaarde.

Ja, tenzij ze kapsones hebben.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100