Weet je sites of filmpjes die me leren/helpen om te dansen als Jason Derulo?

Ik heb sites of filmpjes nodig die me helpen hoe ik kan dansen als Jason Derulo.

Het is nodig voor Gym.

Het maakt niet uit of het van YouTube komt of dat het een YouTube filmpje is.

Alvast Bedankt!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Hier is een link
http://www.youtube.com/watch?v=l4DG2OSyvIw

Toegevoegd na 6 minuten:
Nog één: http://www.youtube.com/watch?v=WS6KOr6F14U&feature=related

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plus. +
Je snap niet waarom iemand dat zelf niet even zoekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor de plus.
Misschien is zoeken niet voor iedereen even makkelijk. Als je alleen op de naam zoekt krijg je een enorme hoop hits, en om daarin een danstutorial te vinden is dan lastig. Ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen de zo direct juiste zoektermen - en ook nog in het Engels - bij elkaar weet te bedenken om alleen de relevante hits te krijgen en niet te verdrinken in de hoeveelheid gevonden links.