Hoeveel kosten one direction kaartjes voor Antwerpen (per rang)?

One Direction komt ergens in mei in Antwerpen en zaterdag zijn de kaartjes in de verkoop maar hoeveel kosten ze per rang?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

De kaartverkoop voor het One Direction concert in Antwerpen Sportpaleis van 1 mei 2013 start op zaterdag 3 november om 10 uur via livenation.be. De ticketprijzen zijn afhankelijk van de rang 39, 43, 47 euro. Voor informatie over het concert in Amsterdam, dan kun je gaan naar One Direction Ziggo Dome Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als op 3 november uitverkocht zijn dan als je naar bijvoorbeeld Marktplaats gaat kan een kaartje oplopen van € 200,- tot € 300,- . Dit was nl het geval voor het concert in de Ziggo Dome, dus je moet wel weten wat je doet.

Andere antwoorden (1)

Volgens mij waren de prijzen nog niet bekend. Ik zou aanstaande zaterdag even kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het gevonden!
€45 1e rang
€39 2e rang
€145 VIP met consumptie, parking, souvenirs en 1e rang plaatsen.