Is de Adam Lambert uit de serie Lizzie McGuire dezelfde Adam als de zanger van bijv. Whataya want from me?

Ik hoop dat de vraag te begrijpen is. In de serie Lizzie McGuire zit een jongen (Gordon in de serie) en zijn echte naam is Adam Lambert. Ik vroeg me af of dat dezelfde Adam Lambert is als de zanger van bijv. Het nummer Whataya want from me. (beetje gothic/emo achtig type, no offence)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

http://m.imdb.com/name/nm0483047/

Hij is niet hetzelfde, de adam uit lizzie mcguire heet in het echt adam lamberg