ik heb ergens gelezen...weet niet meer waar...
26/11/2011 Ahoy
Misschien heb je iets aan deze website?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn nog geen data's bekend , het enige wat zeker is ,is dat ze dit jaar wel in Duitland komt ( voor mij misschien nog wel dichterbij dan Rotterdam :D)
Mocht een datum bekend worden check dan haar site www.ladygaga.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij komt ze nog niet naar Nederland.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je kan altijd Hitkrant in de gaten houden. Daar staan vaak concerten in, ook wanneer het is. En je kan ook deze site in de gaten houden:

http://www.ladygaga.com/default.aspx