Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De nieuwe CSI agent in csy ny heeft in een ander populair programma mee gedaan. Welke was het. Ik word gek dat ik er niet op kom.

Toegevoegd na 28 minuten:
Het is een ze. En ik kom dus niet op haar naam. Ze had vandaag haar Premiere in CSI ny

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kijk geen CSI, maar misschien kun je bij de aftiteling kijken welke acteur het is? Via wiki of in ieder geval via google ben je er dan zo achter. Ik heb deze vraag héél vaak gehad bij star trek gastacteurs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een ze. En ik kom dus niet op haar naam. Ze had vandaag haar Premiere in CSI ny

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nieuwe detective in CSI: NY

Het zevende seizoen van CSI: New York gaat maandagavond van start met een nieuwe detective: Josephine 'Jo' Danville, een ervaren onderzoekster uit Washington, D.C. De rol wordt vertolkt door Emmy-winnares Sela Ward. Televizier interviewde de actrice in Los Angeles.
selaward3

Sela Ward is bepaald geen nieuwkomer in de acteerwereld. Ze speelde rollen in films als The Stepfather, The Guardian, The Fugitive en The Day After Tomorrow en wist met haar indrukwekkende spel in de veelgeprezen tv-series Once and again en Sisters onder meer twee Emmy Awards en een Golden Globe in de wacht te slepen. Ook was ze korte tijd te zien als de ex-vriendin van Dr. House in House.

Warm welkom
Toen ze gevraagd werd voor CSI:NY, twijfelde ze geen moment. De belangrijkste reden? Gary Sinise. "Ik heb hem een paar keer ontmoet en wilde heel graag met hem samenwerken. Hij is zo getalenteerd", zegt ze. "Toen ik werd gebeld, was ik klaar om weer aan het werk te gaan." Tot haar opluchting werd ze met open armen ontvangen door de hechte cast. "Ze waren zo aardig tegen me. Ze hadden me niet beter kunnen verwelkomen."

Geen eitje
De wetenschappelijke termen waren wel even wennen voor de ervaren actrice. "Ik had niet genoeg van dit soort series gezien om echt te weten waar ik aan begon. Ik kijk geen tv en ik dacht eerlijk gezegd dat dit een eitje zou worden. Toen ik mijn teksten onder ogen kreeg, viel ik bijna flauw. Het duurde even voordat ik me er comfortabel bij voelde, want ik hou niet zo van wetenschap." Op haar vuurdoop hoeft de detective niet lang te wachten: in de aflevering van vanavond krijgt mevrouw Danville gelijk een paar verse lijken op haar bordje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op Wikipedia is ze wel te vinden, sisters wordt daar genoemd, en house?!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De naam van deze actrice is Sela Ward.
In CSI NY speelt ze Josephine (Jo) Danville.

Hier is haar IMDB pagina, dan kun je kijken waar je haar van kent: http://www.imdb.com/name/nm0000688/
Ze heeft in allerlei films en series meegedaan.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding