werd het laatste concert van Elvis Presley professioneel gefilmd (door CBS) ?

Aangezien er een aantal concerten van de laatste tour van Elvis zijn gefilmd voor de CBS special

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Elvis In Concert is a posthumous 1977 TV special starring Elvis Presley. It was Elvis' third and final TV special, following Elvis (aka The '68 Comeback Special) and Aloha From Hawaii. It was filmed during Presley's final tour in the cities of Omaha, Nebraska, on June 19, 1977, and Rapid City, South Dakota, on June 21, 1977. It was shown on CBS on October 3, 1977, two months after Presley died. It is one of the few videos of Elvis which remain unlikely to ever be released for home viewing and is only available in bootleg form.[1][2]

Dit komt van wikipedia en er staat veel meer over Elvis en CBS. zal het hier maar niet linken ;) nice question btw.