Waar gaat dit filmpje nou echt over?

Dit filmpje is al 3000 keer ondertiteld, maar waar hebben ze het nou echt over?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

De muziek is erg slecht, dat valt tegen vergeleken bij de andere keren dat ik hier was. Er zijn maar weinig mensen. Geen idee wat voor genre muziek dit is....
Amadea
11 jaar geleden
Het lijkt me te gaan over het voorspellen van de uitslagen van het EK voetbal door dieren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De twee mensen in het filmpje hebben het over het EK Voetbal en de vraag of een dier de uitslagen van de wedstrijden kan voorspellen. Ze maken een grapje over een parkiet, en refereren daarmee aan octopus Paul die twee jaar geleden tijdens het WK voetbal feilloos allerlei uitslagen wist te voorspellen

Zie verder Wikipedia:

Paul de Octopus (2008 in de Atlantische Oceaan in Weymouth, Dorset - 26 oktober 2010 in Oberhausen, Duitsland) was een in het Sea Life Centre te Oberhausen, Duitsland woonachtige achtarm, die in de zomer van 2010 dankzij de internationale pers grote bekendheid verwierf als voorspeller van voetbaluitslagen van vooral het Duitse voetbalelftal tijdens het Wereldkampioenschap Voetbal in Zuid-Afrika. Hij wist de uitslag van alle zeven wedstrijden van het Duitse team juist te voorspellen en bovendien de uitslag van de finale van Nederland tegen Spanje. Ook tijdens het Europees kampioenschap voetbal 2008 was hij reeds actief. Hij maakte toen echter twee fouten, waaronder de voorspelling van de winnaar van de finale, waar hij ten onrechte Duitsland in plaats van Spanje als winnaar aanwees. Paul was overigens niet het enige dier dat voorspellingen deed over finale van het WK 2010. Een papegaai in Singapore deed ook aan dit soort activiteiten, verscheidene uitslagen waaronder die van de finale waren echter niet correct.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snap die twee minnen niet.