Bestaan er artiesten die blauw bloed hebben?

Dan bedoel ik zijn er in Nederland, België of Engeland artiesten (Acteurs, Zangers) die ook een verbintenis hebben met een koninklijk huis? Of van Adel zijn? (Hertogen, Markiezen, Graven, Baronnen?)
Of is dit helemaal niet mogelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet dat het koningshuis in de polder goed met andermans belastinggeld kan goochelen. Dus goochelaars kennen ze in het noorden zeker.

Antwoorden (3)

Princes Christina..... Althans heeft twee kerst CD's opgenomen. Dochter van Prins van Monaco, heeft begin 1980 een hitje gehad in Frankrijk en Belgie.

En natuurlijk in Engeland, Queen (OK beetje flauw).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onze eigen prinses.
Heet ook christina toch?(die schele)
Zij zingt toch opera oid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een Amerikaanse actrice die blauw bloed heeft!
Ze heet Catherine Oxenberg en ze is de dochter van een Joegoslavische prinses.Ze heeft familiebanden met o.a de Engelse koninklijke familie .
Ze speelde een rol in de Amerikaanse TV serie Dynasty.
Ook speelde ze de hoofdrol in de film "Charles and Diana"-Unhappily ever after"(als prinses Diana)
En nog veel meer.
En dan heb je nog Audrey Hepburn.
Deze legendarische Amerikaanse actrice was de dochter van een Engelse bankier en een Nederlandse barones!
Ze speelde een prinses(!) in de film Roman Holiday.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!