Waar kun je lady gaga the monster ball tour live in madison square garden kijken? Deze was laatst op tv.

?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Bedoel je om te downloaden?
Hij was een tijdje terug op de BNN, weet niet of je hem op die site kan terugkijken.
Ik zoek hem nl ook om te downloaden, kan alleen maar een heeel groot bestand vinden..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek even met google naar deze opdracht :
lady gaga hbo monster ball special

En je krijgt diverse pagina's waar je het kan downloaden/kijken

Mocht je echt mega belang hebben ik heb deze concert opgenomen en op dvd gebrand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
httpv://www.youtube.com/watch?v=5mDpQt77-Io

Via deze link kan je het concert op Youtube kijken! Het is wel in 480p, dus redelijke kwaliteit. Via the piratebay kan je het concert ook in HD (720p en 1080p) downloaden!
Hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt!