Vanaf welke leeftijd mag eenkind mee naar een concert,zoals straks in september naar lady Gaga ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7K

Het beste antwoord

Meestal is dit 0 jaar, of dit verstandig is, is natuurlijk een andere vraag.

Ook zijn er podiums die zelf een minimumleeftijd in hebben gesteld, vaak is dit 16 jaar.

Voor Ziggo Dome kan ik geen minimumleeftijd vinden. En ook bij het concert staat voor zover ik zie geen minimumleeftijd. Dus het lijkt me dat iedereen ernaartoe mag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een kind mag altijd mee naar een concert ongeacht welke. Of het verstandig is een kind mee te nemen is eigenlijk de vraag lijkt mij.

Als het kind 12 jaar of ouder is lijkt het mij niet zo'n probleem tenzij het op een doordeweekse avond is en het kind de volgende dag naar school moet.

Als het kind jonger dan 12 is lijkt het mij wel een probleem. Het is vaak druk tijdens concerten en je kan je kind dus makkelijk zoekraken. Het volume van de luidsprekers staat dusdanig hard dat het het gehoor kan aantasten en de drukte alleen al kunnen veel volwassenen slecht verdragen, laat staan een kind die als kleine tussen allemaal groteren staat omsingeld.

Of een kind nu 16 is of 3, het ligt ook aan de lengte van een kind en of het om zit of staanplaatsen gaat. Als het klein is heeft het er ook weinig aan als die het niet kan zien omdat er mensen voor staan of zitten die groter zijn dan je kind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hehe, het is dat lady gaga zo beroemd is, anders was het 18+ met die "pakjes"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zeiden ze 20 jaar geleden ook al van Madonna.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus, mosibfu, iemand van onder de 18
mag geen "bijna bloot" zien???????