Hoe oud is Barbie (Samantha de jongh) van Barbies baby, oh oh cherso etc.?

Mijn broer en ik zaten wat te dollen en toen kwam haar naam in het gesprek. Mijn broer zegt dat ze 21 is, wat mij best jong lijkt om een kind te krijgen. Ik zocht dus naar haar leeftijd, maar op de ene site staat dat ze uit 89 komt en de ander uit 91.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
21 is toch niet zo jong om een baby te krijgen? Vergeleken met de rest van Nederland anno nu misschien wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, vroeger was het heel normaal inderdaad maar fijn toch dat er nog mensen zijn die het gemiddelde omlaag halen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het wel jong, maar dat zal misschien meer met studie en werk te maken hebben.

Antwoorden (2)

De meeste kans lijkt er op dat wikipedia gelijk heeft en dat ze van het jaar '89 is.
11 jaar geleden
Op deze site staat dat ze nu 21 jaar is
geboorte datum 29 Maart 1991

Toegevoegd na 12 minuten:
Maar over die datum word een geheimzinnig gedaan.