Is twitter een betere manier om met beroemdheden(bv.One direction)te "contacteren" dan Facebook?

Toegevoegd na 3 minuten:
BEROEMDHEDEN,ZOALS ONE DURECTION.is het beter die via Facebook of Twitter te volgen

Toegevoegd na 16 minuten:
In het bijzonder Harry Styles of Justen Bieber

Toegevoegd na 19 minuten:
Kom nou,ik bedoel...het zijb ook maar gewine mensen,hoor.......

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het hangt puur van de artiest af. De ene artiest houdt zijn twitter/facebook namelijk zelf bij , de andere niet. De beste manier blijft altijd persoonlijke benadering of benadering via het management. Maar ik zou het altijd blijven proberen via alle media!