Wat zijn de theorien achter de dood van Kurt Cobain ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn meerdere theorieën over zijn dood. Vergeet niet dat ook de pers graag een antwoord had gehad, waardoor er mogelijk dingen zijn verspreid die niet waar zijn. Wat er werkelijk is gebeurt, dat weet niemand.

Het beste antwoord

Er zijn heel veel theorieën hierover. Ik ben als fan begonnen met een paar dingen te zoeken en heb hier twee boeken over gelezen. De ene theorie is natuurlijk dat hij zichzelf heeft vermoord met een shotgun, maar het is te makkelijk om dat zo maar aan te nemen. Er zijn namelijk wat dingen waardoor het niet zo geloofwaardig meer is.

De shotgun is bijvoorbeeld te groot om hem met gestrekte arm af te vuren tegen je gezicht aan. Het zou alleen met zijn voet kunnen en toen hij gevonden werd, had hij zijn schoenen nog aan. Ook zijn er nooit vingerafdrukken gevonden op het wapen, wat kan betekenen dat iemand bewijs heeft verdoezeld. Deze theorie zegt dat zijn vrouw, Courtney Love de moord heeft gepleegd. Een maand eerder had zij naar het schijnt al een huurmoordenaar ingehuurd om hem te laten vermoorden, maar hij is onder een trein gekomen.

Wat er nou precies gebeurd is, zal misschien nooit duidelijk worden, maar er kloppen te veel dingen niet om het als zelfmoord te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Te veel geestverruimende middelen geslikt.