Wie weet welk T-shirt verschillende BN'ers op tv droegen? Zwart Shirt, Rode en witte tekst. Voor zover ik het kan zien is het een tekst van LL COOL J!

O.a. Claudia de Breij, Giel Beelen, Kluun, Wilfred Genee, Frits Barend en Gerard Ekdom!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

De zwarte t-shirts met rode opdruk, waarin je BN-ers de laatste tijd op televisie zag, is een initiatief voor 3FM Serious Request.
Bekende Nederlanders droegen hem de laatste tijd wel vaker op TV: het zwarte shirt met rode letters er kriskras overheen. Wilfred Genee, Jan-Joost van Gangelen en Frits Barend droegen hem en ook Irene Moors, Armin van Buuren, Jeroen Stomphorst en Ilse DeLange werden al gesignaleerd met het mysterieuze shirt.
T-shirt 3FM Serious Request onthuld in DWDD

Yvon Jaspers droeg hem ook bij DWDD en Matthijs wilde nou weleens weten waarom iedereen dat shirt toch draagt de laatste tijd. Ze legde het uit: Het shirt is ontworpen voor 3FM Serious Request en bevat songteksten over moeders.

Door het shirt online te kopen bij het grootste warenhuis van Nederland, steun je 3FM Serious Request en draag je bij aan de actie eind december.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed en uitgebreid antwoord.
Niets aan toe te voegen:+