Ha, die Djimme;

De koningin neemt nog wel eens een 'bad in de menigte', met bewakers die daar streng op toezien. Maar ik kan me voorstellen dat ze, om misbruik te voorkomen, geen handtekeningen uitdeelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, de Koningin ondertekent al onze wetten. En alle Koninklijke Besluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat begreep ik wel! Maar uiteraard is haar handtekening te waardevol om zomaar uit te delen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ineke, precies een antwoord dat ik in mijn hoofd had. +
Als kind stuurde ik een brief naar Juliana en ik kreeg hem ondertekend terug, weet niet of dat ook nog geldt voor Beatrix!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koningin Beatrix deelt geen handtekeningen uit.
Dit kost haar veelste veel werk.
En ook ivm de veiligheid doet ze dat niet.
Koningin Beatrix is ook heel zuinig met mensen de hand schudden dat doet ze ook zo min mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de tegenwoordige technieken kan je er toch eenvoudig aan één komen:
Amadea
13 jaar geleden
maxima heeft ooit bij een bezoek aan een lagere school een handtekening uitgedeeld ze wiat toen nog niet dat dit niet mocht en dit werd breed uitgemeten in de pers. dus bea zal dit niet doen.