Is er een speciale site met de foto's van de RTL-sterren?

Ik zie vaak op verschillende sites foto's met verschillende RTL-sterren met een witte achtergrond.
Is er ook een speciale site met al deze foto's?
Ik bedoel foto's van o.a. RTL-sterren: Linda de Mol, Lieke van Lexmond, Winston, Peter van der Vorst, Carlo en Irene, etc.

Hieronder 3 foto's zoals ik ze bedoel. Deze heb ik gewoon van de Holland's Got Talent-site gekopieërd, maar ik bedoel dus of er één speciale site is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

als je naar google.nl gaat en je typt een RTL- ster in dan staat er vaak ook wel een foto met een witte achtergrond
als je dat doet kun je op de foto klikken en dan word hij vergroot je kunt dan op het kruisje van de foto klikken en dan zie je de site waar die foto vandaan komt mischien staan er dan ook nog andere RTL sterren met een witte achtergrond