Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik voor mij geschikte audities vinden?

Ik ben een meisje van 11 jaar en het lijkt me heel leuk om op tv of op het witte scherm te komen. ik sta l ingeschreven bij 2 casting bureaus maar de kans is klein dat ik daar gespot wordt. weten jullie wat ik op internet het best in kan typen om audities te vinden voor mijn leeftijd?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
861

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zorg dat je bij heel veel bureaus staat ingeschreven. Twee is wel weinig. Kijk op deze site van Goeie Vraag maar eens bij "castingbureaus kinderen". Of typ op Google eens in "modellenbureaus kinderen". Als voorbereiding kun je eens een mooie fotoserie laten maken door een goede fotograaf en trek dan allerlei verschillende soorten kleding aan. Wat ook heel nuttig is, om alvast theater-, toneel-,zanglessen of danscursussen te volgen. Daar leer je werken met je stem en lichaam en te presteren met publiek of medecursisten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik weet niet of je ook kunt zingen? ik heb begrepen dat er ook een voice of holland kids komt (zag ik gisteren op reclame!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding