Wat is het beroep van Estelle Gullit?

13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Decoratiemateriaal?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o.a. "actrice".... http://estellegullit.showbiznewz.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wist niet dat voetbalvrouw een beroep was.
Snuffel
13 jaar geleden
assecoire (of hoe je dat ook schrijft)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voetbalvrouw :-S

Het beste antwoord

Voetbalvrouw met glamour. Want ze is het nichtje van Johan Cruijff en de vrouw van Ruud Gullit.
Ze won in 2003 de Beau Monde Style Award, een onderscheiding voor de best geklede vrouw van dat jaar. Ze heeft enige acteerervaring (Ellis in Glamourland, Vet hard) en ze interviewt elke maand een bekend persoon voor het glossy magazine Beau Monde.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik lees op wikipedia dat ze wel eens geacteerd heeft. Maar volgens mij is ze toch via Ruud 'n celebrety geworden die her en der opgeroepen wordt om iets te doen of om ergens te zijn. Klinkt denegrerend is 't beslist niet bedoeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Personality

Zo omschrijven de bladen haar altijd..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik lees dat ze bezig is een programma te maken.