Hoezo? Nou? Waarom weet je dat zelf niet, nou? Waarom zijn we nou opeens zo stil, nou, nou?
Denk je dat dat normaal is, he? Dat we dat niet weten? Nou? Nou? Dat je dat zomaar vraagt? Vind je dat normaal? Nou? Nou?

(Iemand die voortdurend achter je aanloopt, bovenstaande klanken uitstotend, is een echt Willibrordje!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja of in je handen wrijvend vragen :''hee, hoest nou huuh heeuuh.. nou..??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihihihi

Andere antwoorden (4)

zn kleine broertje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kind van deze schreeuwlelijk.
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
een zelf verzonnen nieuws item
dit n.a.v. zijn reportage over handel in mensen hoofden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij was dit het eerste wat in me opkwam bij een "willibrordje"
Heeft waarschijnlijk veel indruk op me gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is dat meer een Van Dammetje - denk aan de Exota-affaire. Die was éérder, toch ? Maar ik vind het beter klinken zo ; van mij geen min.
zie link. . .

http://nl.wikipedia.org/wiki/Willibrord