Ik wil heeeel graag Huntelaar ontmoeten wat moet ik doen?

Ik woon in de buurt van zijn geboorteplaats.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Dat u in zijn geboorteplaats in de buurt woon, wilt niet zeggen dat hij daar vaak is.

Beste advies van mij: Ga naar wedstrijden, wanneer hij speelt, dat is volgens mij het beste manier om hem van meest dichtbij te ontmoeten

Verder het is niet onmogelijk, maar wel heel moeilijk. Hier een paar suggesties:

- Word zelf een beroemdheid (Op youtube, film, sport etc.) Beroemdheden ontmoet andere beroemdheden sneller
- Win een meet & greet met de spelers van Oranje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel simpel twitter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stuur een mailtje naar zijn club. Die hebben misschien wel een luisterend oor! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of als er opendagen zijn, van zijn club.
Daarheen gaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je via de fansite of club de grootste kans maakt. Ook zou je contact met zijn ouders kunnen zoeken als die er nog wonen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wilde ooit heel graag een bekende drummer ontmoeten: hij bleek gewoon in het telefoonboek te staan. Ik heb hem opgebeld, een afspraak met hem gemaakt en nog een half jaar drumles van hem gehad. Wellicht kun je H. bereiken via internet, telefoon, familie, zijn werkgever, zakenbehartiger of gewoon aanspreken als hij naar zijn auto loopt. Belangrijk is wel dat je iets te melden hebt (een gespreksonderwerp, niet alleen maar om jezelf belangrijk te vinden omdat je toevallig H ontmoet). Als jij normaal doet, doet hij ook normaal.