Zijn er veel privé woon adressen van hollywood sterren bekend (in Hollywood of LA)?

Ga er binnenkort heen, lijkt me leuk hun huizen te zien

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11K

Antwoorden (3)

klik maar een op deze link

http://www.hollywoodusa.co.uk/AddressesbyArea/hollywood.htm

Daar staat onder andere waar brad pitt woont
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor.

In LA is er bijvoorbeeld een toeristenexcursie, een soort 'safari', waar je met de bus langs villa's en sterfplekken van filmsterren gaat.
"De bus brengt je hiervandaan langs veel huizen waar bekenden wonen. Denk daarbij aan Keanu Reeves, Britney Spears, Nicholas Cage en Halle Berry. Maar ook de stekken van vroegere sterren komen en route voorbij."

Als je ooit in Hollywood belandt kan het spannend zijn om sterren te gaan spotten. De meesten wonen in Beverly Hills, maar de kans dat je iemand zijn huis ziet verlaten of binnenkomen is heel klein. Je kan wel aan een plaatselijke taxichauffeur vragen om je rond te gidsen en alle bekende huizen te tonen.

Op straat zal het dan weer makkelijker zijn om celebs tegen het lijf te lopen. De meesten (denk aan Britney, Shakira, Sharon Osborne,...) zitten in Starbucks koffie te drinken. Het overige deel zit in de Paint Shop Beverly Hills voor een mani- of pedicure. Shoppen doen ze in Fred Segal: een grote, trendy kledingzaak met kleren van opkomende en hippe ontwerpers.

Echte koks zijn de celebs ook niet. Ook al hebben ze elk drie of vier keukens, ze gaan liever op restaurant. En achteraf gaan ze natuurlijk uit naar de hipste clubs. Welke dat zijn verandert zo'n beetje elke dag. De algemene regel is: hoe meer paparazzi, hoe geslaagder de avond zal worden. Hoe geraak je binnen in zo'n club? Wees vooral vrouwelijk, hip én sexy.

Op deze site vind je bijv. een hele lijst: http://www.hollywoodusa.co.uk/celebrity-homes.htm
Deze site is zeker een aanraden als je wat wilt zien: http://www.seeing-stars.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op iedere hoek van de straat in Hollywood kun je zgn 'Star-maps' kopen. Daar staat een plattegrond van Beverly Hills op met alle adressen van de sterren erbij.
Nadeel: veel sterren zul je niet eens kennen want die zijn uit de jaren 30 of 40, of ze zijn hier niet beroemd.

Dus je kan zelf rond met zo'n kaart, of met een tour zoals hierboven beschreven door de vorige antwoorder.