Hoe regel ik makkelijk one direction tickets?

Ik ben een super grote directioner maar ben bang dat ik zaterdag geen kaartjes kan claimen omdat ze vorig jaar al binnen 7 min. uit verkocht waren. Tips?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Om op de officiele manier aan kaartjes te komen zou ik je aanraden om vantevoren accounts aan te maken op eventim.nl en livenation.nl . Schrijf die inloggegevens op en hou ze zaterdag naast je, zodat je ruim vantevoren kunt inloggen. Ik zou zeggen een uur vantevoren. Als je eenmaal "beet" hebt, moet je zo snel mogelijk door de wachtrij. Leg ook eventueel gegevens voor iDeal of creditcard alvast klaar.

Hoe je wachtrij werkt, kun je lezen op de site van Livenation (zie link). Zodra je in de wachtrij staat, niet meer op F5 drukken om te verversen maar wachten.

En als je iemand kent die vanaf een andere computer het ook wil proberen, dan maak je dubbel zoveel kans :-)

Mocht het niet lukken, kijk na een paar dagen op Ticketswap om te kijken of iemand tickets over heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super bedankt! Ik doe mijn best

Andere antwoorden (3)

Marktplaats is een optie ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet er in ieder geval op letten dat je op de officiële kaartverkoop site zit, daarvan weet je zeker dat ze kaarten verkopen en dat die kaarten ook echt zijn.

Daarnaast kan je proberen om met meerdere apparaten (computer, laptop, mobiel, enz) er doorheen te komen zaterdag en de kaartjes te bemachten. Verder is het gewoon hopen op een goede afloop.

En zoals al gezegd werd, er zijn altijd mensen die meer kaartjes kopen zodat ze die door kunnen verkopen. Dus marktplaats kan je altijd proberen, enigste nadeel is dan alleen dat de prijs wat hoger ligt en de betrouwbaarheid lager.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet iemand vinden met een American Express kaart, dan kun je nu al kaartjes kopen: http://www.livenation.nl/event/459365/one-direction-tickets
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb het gehoord maar jammer genoeg ken ik niemand met een American Express kaart dus kan geen kant op...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meer moeite doen, mail naar iedereen die je kent of zij iemand kennen die....