wie is bruno mars?

Weet iemand wie bruno mars is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wilde ik ook net zeggen........ :s.........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bruno_Mars Kijk maar eens op bovenstaande link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaag Edje.. denk dat t komt omdat het antwoord niet in het antwoord zelf staat.... maar degene die dit antwoord verplaatst heeft weet blijkbaar zelf ook iet hoe makkelijk t is om dit even op google of wikipedia op te zeken :S:S
Amadea
12 jaar geleden
Kijk er nou eens objectief naar, Edje. Dan moet je toch toegeven dat een verwijzing naar een link geen antwoord is. Alleen wanneer gevraagd wordt naar een internetpagina waar informatie kan worden gevonden is alleen een link wél een antwoord op de vraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amasea je hebt gelijk!! Maar mijn antwoord zou simpel weg alleen maar : google.... Geweest zijn:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@amadea: edje heeft het toch ook niet als antwoord gegeven, maar als reactie, dus daar is toch niks mis mee.
Amadea
12 jaar geleden
@rebma: Edje hád het wel als antwoord gegeven, maar het was door de moderator verplaatst naar de reacties. Daar had hij commentaar op, maar dat is blijkbaar intussen verwijderd. Maar daar was mijn reactie voor bedoeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijkbaar is het alleen verwijzen naar een link onjuist. Je moet er dan bij zetten: Het antwoord is een zanger, voor meer info zie link :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...en mijn vraag wordt verwijderd omdat, weet ik veel...de kleur niet goed is. Dit vind ik echt een nutteloze vraag.

Antwoorden (4)

Peter Gene Hernandez - beter bekend als Bruno Mars - is een Amerikaans zanger en muziekproducent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een zanger. Voornamelijk bekend van de liedjes 'nothing on you', 'billionair' en 'You're amazing'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk! Het heet 'just the way you are' ;)
bruno mars is een bekende zanger met veel euke liedjes zoals The lazy song

Toegevoegd na 5 minuten:
Leuke liedjes bedoelde ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bruno mars is een hele goeie zanger/ muziekproducent
bekent van de liedjes grenade, just the way you are, marry you, lazy song enz