Nee, maar wel haar eerste lied dat zij opnam en als single uitbracht.
Haar allereerste liedje schreef Amy Winehouse toen ze tien jaar oud was. De titel daarvan is helaas niet te vinden.

Toegevoegd na 21 minuten:
Geïnspireerd door Salt-N-Pepa vormde zij toen samen met haar jeugdvriendin Juliette Ashby het rapduo Sweet-N-Sour (waarbij Amy zoals zij zelf zei de zure was).
Amadea