Waarom hebben beroemdheden nooit pukkels?

Elke keer als ik een roddelblad lees of buitenlandse roddelbladen valt het mij wel weer op.
Waarom hebben die tienersterren geen pukkels?
Iedereen krijgt denk ik wel pukkels, maar waarom zij niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de vraag blijkt niet dat het over een schoolfoto gaat.
Dat maakt een goede beantwoording lastiger dan nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het gaat niet over de schoolfoto, het was gewoon even een kreet.

Het beste antwoord

alles wordt tegenwoordig gefotoshopt.
ieder littekentje, pukkeltje en andere oneffenheid wordt weggewerkt.
als je zo'n beroemdheid tegen zou komen bij appie, is het goed mogelijk dat hij of zij een pukkel op de kin heeft.

Toegevoegd na 1 minuut:
verder hebben ze voor optredens in het openbaar visagisten ter beschikking.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik zie ze ook niet als ze live interviews hebben.
Waarom schrijven roddelbladen er dan nooit over?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja hadden wij dat ook maar, visagisten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor live interviews worden ze ook helemaal opgemaakt en niemand schrijft er over omdat het tegenwoordig doodnormaal is dat iedereen een dikke laag make up op heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik heb er nog nooit over gelezen?
Terwijl het de normaalste zaak van de wereld is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sterker, er zijn hele ladingen sites waarbij je onbedoelde Photoshop-effecten kunt bekijken, van modellen die ineens een middeltje hebben van een duim lang, handen die nergens aan vast zitten, en talloze modellen zijn waarschijnlijk wel degelijk bionisch... ze hebben geen navel!

Andere antwoorden (4)

Die hebben ze wel,maar worden weg gecamoufleerd zodat je er niets van ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk doen zij niet zoals wij ook even elke dag ons haar maar ook met een camouflage stift even hun hele gezicht in smeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een foto hoeft niet hetzelfde te zijn als de werkelijkheid.
Ex-premier Van Agt heeft hem onlangs weg laten halen, dus zeg nooit "nooit".
Trouwens, jij kunt toch ook foto's van je laten bijwerken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat zou ik wel willen kunnen, maar dat gaat niet echt bij een schoolfoto.
Hij is dan al genomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de vraag blijkt niet dat het over een schoolfoto gaat.
Dat maakt een goede beantwoording lastiger dan nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was gewoon even een kreet.
Je kunt schoolfoto's niet bewerken, die worden zo gemaakt.
En roddelbladen foto's worden wel gedaan.
Dat bedoel ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je met photoshop je schoolfoto ook kunt bewerken zodat je geen oneffenheden ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij krijgen onze foto's via school, dus we hebben ze niet op de computer.
Dus dan heeft iedereen mijn foto al gezien, dan kunnen ze mij dus ook alvast uitlachen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jikster: en jij bent uiteraard de enige die pukkels heeft, in een klas van bloedmooie meiden en jongens?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe raad je het Hippo.
Inderdaad ik ben de enige.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan hebben die anderen het al gehad of ze krijgen het nog, geloof mij maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk hebben ze in deze vier jaar nog geen een gehad.
Dus ik ben de enige en het gaat ook niet weg.
IK heb nou al vier jaar de zelfde schoolfoto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geloof me: het gáát over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, ik sta wel zo op de schoolfoto maar wel leuk.
Er wordt heel veel aan photoshop gedaan (zie link) en daarmee lijken ze zo perfect.
Ook kan je eens googlen op sterren met en zonder make-up.