Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Staat iedereen in een directe band met een bn'er(s)?

Bn'ers zijn in dit geval proffesionele sporters, gerenomeerde zakenlieden en tv presentatoren.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
825

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Niet iedereen maar wel een hoop mensen. Een vriend van mij is een professionele sporter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik niet. Ik behoor ook bij de groep iedereen. 'T antwoord is dus nee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig niet! Heb dat niet nodig. Maar ik vrees dat ik daar ook te oud voor ben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op dit moment niet, maar in het verleden had ik een zwager die bekend was. Die relatie ging echter uit, dus vandaar...
Misschien in de toekomst weer, je weet maar nooit.
Maar ik denk niet dat iedereen een bn'er (persoonlijk) kent. Daarvoor zijn er te weinig en zijn er ook te veel mensen die er te ver vanaf staan om daar contacten te leggen (achterstandswijken bv).

Toegevoegd na 1 minuut:
En voor iedereen over me heen valt, natuurlijk kan er uit een achterstandswijk ook een bn'er komen, maar dat zijn er erg weinig normaal gezien.

En nog een andere opmerking: als je in de randstad woont heb je in principe veel meer kans dat je een bn'er kent dan wanneer je in een dorpje in Groningen, Drenthe of Zeeland woont.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik niet. Je moet het niet gekker maken hoor ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, ikke niet maar wel met een aantal BB-ers (Bekende Buitenlanders). Hoewel, nu ik erover nadenk, niet in directe familielijn maar wel via een paar zijlijnen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet direct, maar wel met héél weinig tussenstappen. BN'ers zijn namelijk gewoon mensen, die je kan tegenkomen in de supermarkt of bij de sportschool of in het cafe.

Of in mijn geval bij de bar van een afgelegen naturistencamping in Zuid-Frankrijk. Toevallig waren we er toen hij (soapster, die we overigens niet herkenden omdat we de betreffende soap nooit kijken) er ook was, dus daar is de directe band. We hadden elkaar net zo goed kunnen mislopen, maar dan hadden we via het campingmanagement een indirecte band met maar één tussenstap gehad.

Dat zal gelden voor de meeste 'gewone' Nederlanders: grote kans dat je ooit contact hebt gehad met iemand die rechtstreeks contact heeft (gehad) met een BN'er. Of zonder het te merken zélf rechtstreeks contact hebt gehad met een BN'er. Van de soapster dachten we ook even dat hij uit zijn nek stond te kletsen toen we vroegen "wat doe jij in het dagelijks leven", tot de volgende dag allemaal tienermeisjes om zijn handtekening kwamen vragen.

It's a small world after all...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding