Kleine kans. Je kan soms via de officiele site een mailtje/berichtje sturen maar die worden vaak beantwoord door een te woord staander (weet ff niet meer hoe dat heet) en niet door hen zelf. Je zou in de gaten moeten houden wanneer er een premiere is of handtekeningen sessie. Maar meestal is de kans heel klein dat het lukt. Tenzij je zelf een celebrity bent of enorme media invloed hebt (bv perez hilton).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je hem proberen te Twitteren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is in deze tijd een stuk makkelijker geworden. ieder nederlands beroemdheid heeft hyves. en die daarbuiten hebben twitter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad, hyves facebook of twitter, elke celeb heeft er een,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel liegen en bedriegen,dus overdrijven niet eerlijk zijn,klinkt raar maar waar,ikzelf heb de groep Rammstein ontmoet door brutaal te zijn,er zijn zoveel mensen die dat willen..en je moet geluk hebben,ik zou het niet aanraden trouwens!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak kom je niet persoonlijk in contact met beroemdheden. Je kan wel naar een management van diegene schrijven en misschien krijg je wat je wil. Er was een meisje die een foto had opgestuurd naar het management van Robert Pattinson met de vraag of ze een handtekening mocht en ze kreeg ook echt een handtekening terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ROBERT PATTINSON <3____<3