Veel te veel? Een antwoord vind je vast wel op http://nl.wikipedia.org/wiki/Marco_Borsato

Toegevoegd op 25-04-2009 12:34:57
Ik kom uit op 15, maar ik heb geen zin het na te tellen.

Toegevoegd op 25-04-2009 13:06:26
Via mijn bron vind je 15 liedjes, via de bron van wimmie (van het tweede antwoord) vind je 14 liedjes. Mijn bron vermeldt het liedje ‘Als je iets kan doen’ ook als liedje van Marco Borsato, maar toen maakte hij onderdeel uit van ‘Artiesten voor Azië’, dus of je vindt dat die meetelt, moet je zelf beslissen. En nu stop ik met het aanvullen van mijn antwoord. De reden lijkt me duidelijk.
Antoni
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

14 stuks, zie wikipedia

Toegevoegd op 25-04-2009 13:20:45
Ik had je al begrepen hoor, maar het is fijn te horen dat ik humor heb, wat ook waar is......
Bedankt voor je uitstekende uitleg over hitnr. 15.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Antoni
15 jaar geleden
Je hebt humor!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hartelijk dank, doe me deugd op deze regenachtige dag ((:
Antoni
15 jaar geleden
Ik zag nu pas jouw bron. Via jouw bron vind je 14 liedjes, via mijn bron vind je 15 liedjes. Mijn bron vermeldt het liedje 'Als je iets kan doen' ook als liedje van Marco Borsato, maar toen maakte hij onderdeel uit van 'Artiesten voor Azië', dus of iemand vindt dat die meetelt, kan hij zelf beslissen. Ik dacht dat je op mijn bron het aantal nummers 1 had geteld, en het expres verkeerd hier vermeldde, omdat ik ze niet wilde natellen. Daarom zei ik dat je humor had. Dus ik moet nog even gaan ontdekken of je echt humor hebt... Grapje!