Ik zoek de mp3 of cd van brigitte kaandorp : geen kind meer, dus niet van karin bloemen!

Hij staat op youtube, maar is niet te kopieeren of op te slaan op mijn computer

Toegevoegd na 13 minuten:
ik vraag dus niet bij welke cd winkel of zo ik hem kan kopen, want daar hebben ze het nummer niet!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik die uitvoering mooier vind dat van La Bloemen. Veel mooier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet het gratis? Dan weet ik het niet,ga anders naar de platenboer,daar is ie vast wel te koop!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind de uitvoering van brigitte ook mooier vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee het hoeft niet gratis en duh!!natuurlijk heb ik bij de platenboer gekeken!!!

Het beste antwoord

Jawel, dat is wel mogelijk hoor. Ik heb daarvoor het programma VDownloader op mijn pc. Deze is gratis te downloaden en dan kun je de URL van het filmpje invoegen en kiezen in welk bestand je hem wilt opslaan op je pc. Vele formaten filmbestanden maar ook MP3 etc.

Downloadlink in de bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
prima het is gelukt!

Andere antwoorden (3)

Omdat het origineel van Bloemen is, ben ik bang dat Brigitte dit nooit op cd heeft gezet.
Ik heb wel een mp3 van de live-opname. Als je die wilt, moet je me even je e-mailadres doen toekomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met www.mediaconverter.org kan je youtubefilmpjes omzetten in mp3 bestanden. De site is makkelijk en alles spreekt voor zich
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de Demux-optie van 'Super' kan je de mp3-stream 1-op-1 (dus _zonder_ lossy compressie, wat _altijd_ achteruitgang van de audiokwaliteit betekend) uit een Youtube filmpje rippen.
Ik zelf gebruik Opera (www.opera.com).
Directh na 't afspelen van 't filmpje, staat 't filmpje in de cache. Dat bestand moet je dan naar 'Super' slepen.
'T is wel wat technisch allemaal.
Bij mij staat de cache van Opera dan in:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Opera\Oper1708\cache
(Dit omdat ik als installatiemap Oper1708 heb gebruikt.)

http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Toegevoegd na 6 minuten:
Na 't openen van de cache-map, zal 't filmpje ergens bovenaan staan als je sorteert op datum of op grootte.
Het bestand heet bijv: opr01DPJ
Als je dat hernoemt naar opr01DPJ.flv (of natuurlijk naar 'Brigitte Kaandorp - Geen kind meer.flv'), is 't bruikbaar - of ook afspeelbaar in de flv-mediaspeler: http://download.cnet.com/FLV-Player/3000-13632_4-10467081.html

Toegevoegd na 5 uur:
Ok... Bovenstaande lukte niet, omdat er geen mp3 maar een AAC-stream in zat.
Wel gehercomprimeerd, maar hier kan je de MP3 krijgen:
http://www.badongo.com/audio/17152350