Mag elke bekende Nederlander naakt in de Playboy verschijnen?

Toegevoegd na 14 minuten:
Waarom mag deze vraag niet gesteld worden op GV als het betrekking heeft op het Koninklijk Huis?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Nou liever niet zeg, straks Erica Terpstra er nog in! Dat gun je niemand!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Ja dat mag.. Of het ook verstandig is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom niet?
Als hij/zij dat graag wil...

Ik denk van wel hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat het ook heel belangrijk is of Playboy de dame in kwestie wil hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vooral denk ik.... ik zie een Rebecca (die van Popstars vorig jaar) bijvoorbeeld nog niet in de playboy komen....
en zo zijn er wel meer bekende nederlandse vrouwen die de mannen niet graag naakt willen zien.
Ja hoor, dat mag best. Maar het gebeurt allen als ze gevraagd worden en ja zeggen.

Toegevoegd na 14 seconden:
allen = alleen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij wel in de Playboy maar niet in de Playgirl (bestaat die trouwens nog???) want daar mogen van mij alleen mooie, lekker en vooral ..... mannen in staan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, de vrouw van WimLex die mocht niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het mag wel. Nou vraag ik me af of wij dat dan ook willen zien.... :s Aan de andere kant kan ik me nu even niet voorstellen wie mij nou echt shockeren....
Volgens mij zorgt de fotograaf er dan wel voor dat de foto's wel chique blijven.
Van mij mag iedere bekende Nederlander erin hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedere? Das nogal wat :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha ja he?! Ze moeten lekker doen wat ze zelf willen. Van mij morgen ze, ze doen er niemand kwaad mee. afgezien dan van een schrikreactie bij het zien van de foto's en de eventuele gevolgen... ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al die overbelaste ziekenhuizen door op hol geslagen harten en geshockeerde mensen...
Ik denk dat we raar op staan te kijken hoeveel exemplaren er nog worden gekocht als er minder mooie vrouwen instaan... gewoon uit nieuwschierigheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat denk ik ook Vlinderr!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tnx voor je + en ben blij dat je beseft dat Bea toch niet wat wordt haha. +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi :D
Sommige bekende nederlanders staan onder contract bij bv een tvzender of magazine. Ze hebben dan ondertekend dat ze niet mogen poseren voor bv de playboy.
Ik weet dat het misging toen één van de dames van ' .... next topmodel" na de wedstrijd een fotoreporage liet maken... Boete en schorsingen. Ook missen (bv miss Holland ofzo) mogen meestal niet in zo'n blad poseren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou dat nou echt de reden zijn dat mijn vraag of een lid van het koninklijk huis naakt etc. verwijderd werd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
werd die verwijderd? niet gezien.... lijkt me een heel normale vraag... :) zou het wel wat vinden, ons Bea'tjuh op de middenposter.... of toch maar Maxima...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, Ik kom terug van mij reactie hierboven. Beatrix mag van mij niet in de playboy... brrrr
Goed antwoord trouwens, zover had ik nog niet gedacht. +je voor jou!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag die ik stelde luidde:
Mag een lid van het koninklijk Huis naakt in de playboy verschijnen?
Deze vraag werd verwijderd, ik wacht nog steeds op antwoord op mijn protest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk hoor je als beschaafde nederlander niet na te denken over het mogelijk naakte foto's bekijken van leden van het koningshuis.... maar ja, of iemand een beschaafde NLer is, is een tweede :P
Vind het daarnaast wel een prima vraag... maar wie ben ik...
Het mag wel, maar willen we dat?
Straks krijgen we nog Patricia Paay op haar 70 ste of
80 tse, ik vrees dat zij wel wil, maar wij ook ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee zo was het mooi genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch benieuwd hoe strak ze nog in haar velletje zit dan....
Elke bekende Nederlander. Pattry Brard laat die voor mij maar helemaal zitten.

Er zullen wel velen worden gevraagd die een geweldig lijf hebben maar vrees dat er heel erg veel ook zullen weigeren. Maar ja als je geld nodig hebt zoals Patricia Paay ja dan zal het wel anders worden.

Koninklijkhuis ... ik zit echt niet te wachten op Beatrix of Alexander.

Het Koninklijk Huis wordt zwaar beschermd in Nederland en de regels volgens GV hebben dan met respect te maken. Als je deze vraag over hun zou stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zij zoeken alleen maar bekende nederlanders die extra lezers aantrekt. en dan een betere verkoop hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van wie zou dat niet mogen? Veel poltici zullen van hun partij niet in de playboy mogen. Reken maar dat de playboy met een naakte Femke Halsema goed zal verkopen, maar je zult haar nooit in de playboy zien. Dat weet ik wel zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rose
14 jaar geleden
Ik kan me voorstellen dat het voor mannen niet fijn fantaseren is, over Femke. Dat je iedere keer geconfronteerd wordt met zo'n vragenuurtje, waarin ze je vraagt waarom je dit nou deed, en dat, en waarom dat dan niet... Maar wat denk je van een naakte Jan Peter. Of Wouter Bos? (ik ben even een half uurtje weg...)
Ha, die Feniks;

Het staat eenieder gelukkig vrij om zijn of heur onbedekte geslacht in een mannen- of vrouwenperiodiek nakend geportretteerd te doen verschijnen en dat is een groot goed. Maar niet alles wat mag moet ook direct.
Wat alles overigens niets met het koninklijk huis van doen heeft; als een van de leden daarvan de behoefte gevoelt te tonen waarmede God den Heer of Moeder Natuur hem of haar heeft toebedeeld; ga gerust uwen koninklijken ganghe!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, mij lijk het wel dat iedere Nederlander in de Playboy man verschijnen, maar voordat ze der in komen te staan moeten ze der eerst lijkt mij goed bij na denken of het kan kwa uiterlijk en karakter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar hebben we het eigenlijk over?
We weten toch allemaal hoe naakt er uit ziet?
Als je het goed bekijkt is het normaler dan gekleed te zijn.
Of mag oud soms niet?
Ben je dan over de datum?
Maar er zijn veel meer ouderen dan jongeren, dus ja, hoe moet dat dan?
Van mij mogen ze er allemaal in jong of oud
En met de computer kan je zoveel bijwerken!
Dus is het toch nep wat we zien!
Dus, waar hebben we het over?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mag als het voor Playboy commercieel interessant is. Als ze er iets aftands inzetten zal namelijk niemand het blad kopen. En zijn ze snel failliet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor. Maar of het dan ook verkoopt???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat mag wat mij betreft. Waarom zou dat niet mogen. Ik zal zelf niet voor de Playboy poseren, maar daar heb ik mijn redenen voor. Maar als iemand dat wil, en de Playboy lijkt het een goed idee, waarom zouden we ze dan een strobreed in de weg leggen.

Beauty is in the eye (of 'the I') of the beholder. En niemand verplicht jou om de Playboy te kopen.

Voor wat betreft het koningshuis, dat moet om democratische redenen worden afgeschaft.
14 jaar geleden
miss paay staat er toch ook weer in !! niet dat ik het mooi vind