Wie is deze zangeres?

Voor een muziekopgave ben ik op zoek naar de naam van deze zangeres. Ik weet er verder niets van. Ik heb alleen maar een foto. Maar ik vermoed iets uit de jaren '90.
Met zoekmachines kan ik niks vinden.

Toegevoegd na 14 uur:
Ik heb de vraag maar gesloten (zonder goed antwoord) omdat bij zo'n vraag een hele waslijst aan zangeressen voorbijkomt, alleen maar omdat ze lang blond haar hebben.
Bedankt voor de moeite.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nog geen foto gezien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je beter kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag me een beetje af wat is de reden dat je dit wil weten als je haar muziek toch niet kent?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@corsa Voor een muziekopgave
Amadea
12 jaar geleden
Heb je alleen een foto, of staat er ook zoiets als een cryptische omschrijving bij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, sorry! 't Is niet veel info, maar helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het om een prijsvraag gaat wil ik graag meedingen in de prijs ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zul je op zijn minst met het goede antwoord moeten komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar heb je de foto gevonden? Misschien komen we zo verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.introquiz.tk en kijk dan gelijk even naar foto 4 (voor mij ook een mysterie).

Antwoorden (6)

Shaina Twain

Toegevoegd na 23 minuten:
oke Shania Twain en ze lijkt er echt wel op kijk maar eens naar een afbeelding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk dat het fergy is van de black eyed peas:

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR9j8im40Yd8y2Sk4SWWeGz9812TDqy740fp6H4xqE6H7aJHXcVjA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die lijkt er inderdaad wel op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze lijkt in ieder geval het meest van alle antwoorden. Zal 's kijken of er toevallig een foto te vinden is met dezelfde pikante jurk. :)
Amadea
12 jaar geleden
Nee, alleen de borstpartij komt overeen, maar in het gezicht zit geen enkele gelijkenis....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat zij zoiets zou dragen bij een optreden
Geri Halliwel van de Spice Girls?

http://topnews.in/light/files/geri_halliwell.jpg

Toegevoegd na 5 minuten:
Nog een plaatje... Spice Girls verkochten eind jaren 90 goed...

http://userserve-ak.last.fm/serve/_/4878858/Geri%2BHalliwell%2B61jx2yp.jpg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beyoncé en die heeft meerdere gezichten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk Leona Lewis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Op deze foto http://www.xfactoronline.net/wp-content/uploads/2010/10/leona-lewis1.jpg lijkt ze er totaal niet op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het probleem met vrouwen he;) elke dag een ander kleurtje......haardracht....
Amadea
12 jaar geleden
Dat is een smoes. Ze is het gewoon niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou dan ken jij vrouwen niet. Je moet maar eens intikken bij Google afbeeldingen dan kun je zien hoe vrouwen veranderen. We hebben het niet over the woman in the street.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was zij niet donker?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zit een licht kleurtje bij ja..maar ja dat kan ik ook niet goed zien op deze foto
Ik moest meteen denken aan Anastacia. Die heeft echt veel verschillende haardrachten gehad en het neusje en fronsende voorhoofd heeft mijns inziens veel overeenkomsten.