Andre Rieux

Toegevoegd na 37 seconden:
Zonder x ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zucht.... heb je het artikel wel gelezen? Hij hoort bij de beste WERELDWIJD!!!! Hij is de enige Nederlandse artiest in de top 25 die Pollstar heeft gepubliceerd. Op de eerste plaats staat de Ierse rockband U2, die vorige jaar met 34 concerten in 26 steden 231,9 miljoen dollar heeft verdiend (180 miljoen euro). Krijg ik nu OOK al minnetjes van mensen die hun eigen link niet begrijpen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Nederlandse talige artiest dus hij moet zingen dat doet André Rieu niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat nergens dat een Nederlandstalige artiest moet zingen; dat is een vooringenomen aanname. Dus André Rieu is het juiste antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, dan had je de vraag anders moeten stellen Koe4!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koe4: wat een rare vage vraag dan:
Je hebt het over een artiest, niet over een zanger !!!!
gvrox
11 jaar geleden
Dit antwoord voldoet aan de vraag, dus +1 Andre Rieu spreekt Nederlands, is dus Nederlandstalig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als groep is het Blof, durf er vermogen niet te zeggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb een keer gelezen dat andre rieu zo'n grote show geeft met heel veel medewerkers en bloeddure decors, dat hij helemaal niet zoveel verdient !
André Hazes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Marco Borsato
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is het Jan Smit