Wie is deze zanger?

Voor een muzieksite ben ik op zoek naar deze zanger. Het enige dat ik weet is dat 'ie komt uit de jaren '80.
Maar wie o wie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Deze man is hoogstwaarschijnlijk Luc Van Acker. Hij bracht zijn eerste single uit in 1981.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is snel. Ik heb 't even gechecked en nog goed ook.
Dank je feestelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan! ;-)

Andere antwoorden (1)

Daar hebben we tegenwoordig Google Image search :)

Afbeelding toevoegen (of url) en Google vind het.

Google zegt dat het Luc van den Acker is :) http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:1_x29b1n5BcJ:www.newwavephotos.com/LucVanAcker.htm+&cd=5&hl=nl&ct=clnk&source=www.google.com

Toegevoegd na 9 minuten:
Bedankt voor de min.

Zoals ik zei, Je kunt tegenwoordig een afbeelding toevoegen of een url. Google zoekt dan vergelijkbare afbeeldingen. En aangezien bijna afbeeldingen van het internet komen tegenwoordig dan kun je achterhalen waar die afbeelding nog meer is gebruikt.

http://www.google.com/imghp Je klikt op het camera-icoontje en je kunt een afbeelding toevoegen.

En dan krijg je zoiets als antwoord van Google (dit is jouw afbeelding) http://www.google.com/search?tbs=sbi:AMhZZiuvnS0rpI8YMGZILXqXrpoUEkEo7uFmScRnHBpSg-i2SWRvPFseSwFI3B8S6iCXlqoy3z9F8JnDNz7nlxbITQfWqv47FWjguJJq39TinwmhYNJlJ-I3dhib4Ryx2Kt_1sYkiNRq_1NYW3WlZY-tN8BGXf-0rFj3Q-iJBa884o3laR6U2pMiZ60V95qR0QMrq7WdIm6uM5u2gPWTutsAKt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bij Google Image wilt zoeken, zul je toch een naam in moeten voeren? Of heb ik dat mis?
Als ik de naam weet, hoef ik niet meer te zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je min? Zoals ik zei, Je kunt tegenwoordig een afbeelding toevoegen of een url. Google zoekt dan vergelijkbare afbeeldingen. En aangezien bijna afbeeldingen van het internet komen tegenwoordig dan kun je achterhalen waar die afbeelding nog meer is gebruikt. www.google.com/imghp Je klikt op het camera-icoontje en je kunt een afbeelding toevoegen. En dan krijg je zoiets als antwoord van Google (dit is jouw afbeelding) http://www.google.com/search?tbs=sbi:AMhZZiuvnS0rpI8YMGZILXqXrpoUEkEo7uFmScRnHBpSg-i2SWRvPFseSwFI3B8S6iCXlqoy3z9F8JnDNz7nlxbITQfWqv47FWjguJJq39TinwmhYNJlJ-I3dhib4Ryx2Kt_1sYkiNRq_1NYW3WlZY-tN8BGXf-0rFj3Q-iJBa884o3laR6U2pMiZ60V95qR0QMrq7WdIm6uM5u2gPWTutsAKt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
raamklaza, ik had je link nog niet goed bekeken, maar je hebt gelijk. Je foto een afbeelding uploaden en dat werkt goed.
Ik had je trouwens geen min gegeven en om dat te bewijzen geef ik nu een +
Als dank voor de goeie link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je. Mensen minnen erg snel als ze een antwoord niet begrijpen maar misschien moet ik dan nog duidelijker zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
over die minnen heb je gelijk en het antwoord ook .
dan een extra + van mij .