Hoe komt Robert Himler aan zoveel geld om zoveel auto's te kopen? Zoals Lamborghini Gallardo TT, Lamborghini Murcielago etc.

Robert Himler is een jonge man uit Amerika, met een vriendin Amy Sangster. Vandaag (Nederlandse tijd) heeft hij een lamborghini Gallardo voor haar gekocht.
Hoe komt hij aan zoveeeel geld?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

http://www.secretentourage.com/success-stories/robert-himler/

Hierin staat exact wat hij doet. Hij heeft een site/bedrijf Razzi.com

In het interview staat ook een stuk over zijn liefde voor het merk Lamborghini. Leuk om te lezen.