Weet iemand hoe deze artiest heet?

Ik herken 'm ergens van, maar ik heb geen idee wie het is..
Op de foto's bedoel ik de meneer met de lange zwarte krullen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk aan het uiterlijk te zien dat het er eentje van een metal band is,maar welke weet ik ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alleen mensen uit bands zien er zo uit, ook gewoon mensen die advocaat zijn en bij de slagerij werken xD

Antwoorden (6)

Slash van Guns 'n Roses heeft lange zwarte krullen, maar ziet er niet zo uit :P Misschien dat je hem voor Slash aanzag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dit m niet is, waarom geef je het dan als antwoord?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, grote kans dat het gewoon iemand is die er zo uitziet, dan is het antwoord dus dat hij op Slash lijkt en verder niet bekend is. Vandaar mijn antwoord in plaats van een reactie.
ik denk dat het die man is van LMFAO

De linker moet het dan zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ut liek mien gewoon een hØker,eentjen van't anhangerschap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het niet die man van AC/DC?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee maar mischien iemand van kiss.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij Slinky Joey Kockmice.