Hoe kan ik een hele mooie kaart/brief naar Justin Bieber sturen iemand ideeën?(zie verder omschrijving)

Ik wil een superleuke/lieve kaart Naar justin Bieber sturen alleen ik heb niet echt ideeën en ik weet zijn adres niet. Ik wil heel graag dat hij het leest want ik ben SUPERfan please help me..!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij zou het denk ik niet eens lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij heeft vast een grote prullenbak met 'fanmail' erop...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel je voor dat hij zo'n 300 brieven per dag kreeg (maar waarschijnlijk zijn dat er veeeeel meer) en hij zou per brief 5 minuten bezig zijn, dan zou hij de hele dag én nacht kwijt zijn aan die brieven, zonder te kunnen eten of slapen. En dat dan elke dag.
Meisje, ik denk niet dat Justin zijn post leest, hij zou geen leven meer hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd, het kan hem echt niets schelen hoe anderen over hem denken, hij kent je niet eens en zal dan ook niet de moeite nemen om jou brief te lezen.
Bovendien kun je zijn adres niet achterhalen. Deze is privé;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou er zijn wel genoeg artiesten die echt hun fanmail lezen, en live chats doen. zangers zijn namelijk wel afhankelijk van hun fans.
maar de kans is wel klein dat hij je brief echt zal lezen zoals annigje al uitlegd.

Antwoorden (2)

Je kunt je brief/kaart sturen naar:

Justin Bieber
c/o Island Def Jam Group
Worldwide Plaza 825 8th Ave 28th Floor
New York, NY 10019
USA

Toegevoegd na 4 minuten:
Maar wat bij de reacties ook al staat, de kans dat hij het echt lees is niet erg groot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap dat je hem heel leuk vind maar ik denk dat wel meer mensen briefen sturen dus stel hij komt aan. Denk ik dat hij hem niet leest maar schrijf de brief wel in engels want hij kan geen nederlands succes