Concert At Sea 2011 is voor de zaterdag volledig uitverkocht, hoeveel mensen is dan het maximum?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Onder andere dit staat te lezen op de Website:

Concert at SEA is met 40.000 bezoekers per dag uitgegroeid tot een van de
grootste festivals van Nederland. Bezoekers roemen het festival behalve om de
programmering ook vanwege de prachtige ligging aan zee, de lage toegangsprijs,
de gemoedelijke sfeer en het heersende vakantiegevoel. Vele bezoekers
combineren het tweedaags festival met een korte vakantie in Zeeland. Er zijn nog
enkele camping en bungalow-arrangementen beschikbaar via de festivalsite.
Weekendkaarten en dagkaarten voor de vrijdag zijn verkrijgbaar via
www.concertatsea.nl, PRIMERA winkels en telefonisch via 0900-9000500

(Bron) http://www.grolsch.nl/template/RootSite/binaryresource/assets/PDF/Acties/110428_PERSBERICHT_Dagkaarten_zaterdag_CAS.pdf

Groet:Zoekertje