Klopt deze foto van Michael Jackson?

Of zou deze foto geshopt zijn? Ik heb 'm per ongeluk op internet gevonden en schrok me wezenloos. Die ogen!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ja, misschien dacht 'ie: M'n neus en m'n kin en m'n wenkbrauwen en m'n lippen en m'n jukbeenderen daar kan ik niet veel meer mee, laat ik eens gaan kijken wat ik allemaal met m'n ogen kan doen? :)

Het beste antwoord

Zijn ogen, neus en lippen kloppen niet met alle andere foto's die ik eerder van hem zag. Niet dat daarop wel alles klopte, maar daar had hij niet zulke idioot grote ogen, zo'n smalle neus en zo'n streepje wat voor een mond door moet gaan.

Hij is gefotoshopt, net als wel meer foto's van Michael en vast ook andere bekenden. Denk aan Sylvie van der Vaart bijvoorbeeld :S

Sommige mensen scheppen er een vreemd soort genoegen in om iemand belachelijk te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

bewerkt met photoshop , ik weet het zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals ik deze foto zie, zou het goed kunnen dat dit realiteit is... Ik zeg dat ie klopt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o gruwel...
nee klopt niet, het is bewerkt met een photoshop programma.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Importeer hem maar eens in Photoshop oid, zet er een andere -desnoods oudere- foto naast, (of overheen, nog duidelijker) en vergelijk. Je ziet dan duidelijk dat alle reeds afwijkende 'features' een heel klein beetje zijn bijgewerkt (grootte van de ogen, breedte van de neus, de kaak, de kin) en overdreven, om een iets meer 'alien' look te krijgen. Bewust gedaan dus. Erg kinderachtig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut , 100 % photoshop .
Het gereedschapje 'liquify' in photoshop gebruikt om ogen groot en neus klein te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
An Aliën has landed!
Absolute fotoshop, of het was een foto na z'n dood!