Hoe onthoud ik welke handtekening waar staat?

Ik ga met een tas naar een festival, en wil er daar handtekeningen op laten zetten, maar hoe kan ik het best onthouden/noteren welke hamdtekening waar staat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als je een telefoon bij je hebt met fotofunctie, kun je na elke gezette handtekening een foto maken en er een papiertje bijhouden van wie de handtekening is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een pen de bandnaam er bij schrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tevens een notitieblok of -blaadje meenemen en daar ook de handtekening op laten zetten. Dan kun je het er gelijk achter zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag of de persoon welke een handtekening zet zijn naam of de naam van de groep wilt neerzetten!!

je kan ook zelf de naam neerzetten nadat deze persoon dat heeft gedaan!!!