wat zijn de gemiddelde prijzen van concerten van de huidige 'topzangers?

Zoals lady gaga, beyonce, justin bieber. Gewoon de artiesten die nu bekend zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.1K

Het beste antwoord

Lady gaga koste mijn kaartje 80 euro en ik zat aardig aan de zijkant maar wel zitplaats dus. Justin Bieber was over de 100 euro geloof ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ligt eraan waar ze optreden, als t gewoon in Nederland denk ik rond de 60 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja van de organistie zelf wel, maar wanneer ticketmaatachappijen die zooi opkopen betaal je zo 2x zoveel. En als het is uitverkocht soms 4x keer het normale bedrag.
Van Guus Meeuwis, in het Philips Stadion, Eindhoven Donderdag 16 Juni 2011 V.a. € 65,00