Geboren 23 november 1992
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Miley cyrus
Is in 1992 geboren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze is 18 jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geboren in 1992, ze is dus 18 jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe oud Hannah Montana is, is niet bekend. Hannah Montana is de hoofdrolspeelster in de serie met dezelfde naam.
Ze wordt gespeeld door de actrice Miley Cyrus, die geboren is op 23 november 1992, de actrice is dus op dit moment 18 jaar oud.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik moet mezelf corrigeren: het is wel bekend hoe oud Hannah Montana is, namelijk net zo oud als haar alter ego Miley Stewart, die weer net zo oud is als de actrice, Miley Cyrus. Dus toch 18 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hupaaa, het meest correcte antwoord is zojuist gegeven!