Kan iemand mij tips geven over een brief sturen naar een celebrity in het buitenland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hou er rekening mee dat het meestal beantwoord door hun agent, meestal hebben ze een pressagent in dienst

Antwoorden (4)

hou het netjes en zorg ervoor dat
als je het in het engels doet dat je dan de
correcte zinnen maakt, doe je het in een andere
taal die je redelijk beheers doe dat dan daar mee (taal de celebrity) zorg er ook voor dat je niet te persoonlijk word met vragen dan krijg je waarschijnlijk geen antwoord , hou het losjes en stel je vragen vooral open.

Toegevoegd na 29 seconden:
taal de celeberty moet zijn taal van de celeberty
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en celeberty moet dan zeker celebrity zijn ?
Op deze site vind je de adressen van heel veel celebrities (hun management in de meeste gevallen) waar je je fanmail naartoe kunt sturen:

http://www.fanmail.biz/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitgaande van mijn persoonlijke contacten weet ik dat ze (over het algemeen) niet van erg overdreven figuren houden. Niet de 'oooooh, die en die, I LOOOOOOVE YOU'. Wees jezelf, uit je bewondering maar overdrijf niet en geef ze vooral niet het idee dat je wat van ze wil!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Schrijf in een taal die de bewuste beroemdheid spreekt
- Doe er genoeg porto op
- Wees niet al te teleurgesteld als er geen persoonlijk antwoord van de bewuste beroemdheid komt. Het hoogst haalbare zal waarschijnlijk een standaard antwoord van het management zijn.