heeft iemand al een keer ian somerhalder een brief gestuurt?

ik vroeg we af of een iemand een brief naar ian somerhalder ( of een ander beroemdheid) heeft gestuurt en ook een brief terug gekregen heeft.
ik heb namelijk een brief gestuurd maar ik weet niet of ik er veel van moet verwachten?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie is dat?????
Kimath
13 jaar geleden
Geen idee wie dat is..

Antwoorden (1)

Een fatsoenlijk management stuurt een standaardbriefje terug, soms met foto met handtekening (nou ja, print).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus beroemdheden sturen nooit een persoonlijke geschreven brief?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrijwel nooit. Bedenk maar hoeveel mensen een brief sturen naar zo iemand.
Als je een brief stuurt naar iemand die alleen in Nederland bekend is, dan krijgt zo iemand niet zo heel veel brieven en zou het kunnen dat je wel een brief terugkrijgt van de persoon zelf, of in elk geval met een originele handtekening.
Maar van iemand die wereldwijd bekend is, zou ik niet teveel verwachten, want dan zou diegene elke dag de hele dag brieven moeten tekenen en schrijven...