De Koning is dood, leve de koning!

Nu de 'King of Pop' dood is, moet er weer een nieuwe Koning komen. Wie verdient deze titel volgens jou?
En wie is jouw 'Queen of Pop' ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Niemand anders verdient die bijnaam. Elvis is toch ook nog steeds "The king"? En als Bruce Springsteen dood gaat hoeven we toch ook niet eens een nieuwe "Boss" te zoeken?
Michael Jackson blijft gewoon "The King of Pop"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

als deze mensen nou eens zouden gaan zingen..heb je 2 vliegen in een klap..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maxima kan aardig zingen hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat leuk al die minduimpjes........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
van mijn een plusje hoor:
Lexi & Maxi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij een plusje hoor; dat MOET ik horen. Als ze dan maar niet in het Nederlands gaan zingen.......dat wordt vrij kansloos vrees ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Voor originaliteit, ik hoop overigens niet dat ze echt gaan zingen, wat zou dat zijn, over watermanagement, de olympische spelen, microkredieten en zo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Joepie: We hebben DÉ inzending voor de volgende Eurovisie gevonden :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahah
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed idee :D.
Je kunt een titel maar 1 keer weggeven! Als er weer is iets langs komt "zingen" of wat dan ook krijgt hij of zij gewoon een andere naam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En waarom zou er een opvolger voor Michael Jackson moeten komen. Dat is voor Elvis en Frank Sinatra toch ook niet gebeurd. Of heb ik iets in mijn (zeer) ruime muziekcollecte over het hoofd gezien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij hoeft het ook niet hoor. Ik wil de gedachte alleen tegen de GV-ers aanhouden en ben benieuwd hoe de antwoorden zijn.
Simpel. Er is er maar eentje die vergelijkbaar veel succes heeft gehad (120.000.000 verkochte albums en 40.000.000 singles) en hetzelfde genre muziek maakt maar in tegenstelling tot Michael Jackson wel redelijk continue met nieuw werk kwam: Madonna.

Toegevoegd op 29-06-2009 16:13:45
(Overigens wordt ze al langer Queen of Pop genoemd)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet mee eens, de titel King of Pop schuif je niet zomaar door naar iemand anders. Die mag wat mij betreft een nieuwe titel krijgen..

De titel Queen of Pop is al toebedeeld aan Madonna. Ik vond Madonna in mijn jongere jaren leuker dan nu, maar ik vind wel dat ze terecht deze titel draagt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Britney wordt ook weleens queen of pop genoemd. Madonna vaker maar ik vind niet al haar nummers popmuziek dus kan je ook geen queen of pop zijn toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prince en dat niet alleen vanwege de naam.

http://www.youtube.com/watch?v=1CoxNzOOoQU
http://www.youtube.com/watch?v=FjBj0-KoT2Q&feature=related
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anouk, geweldige muziek!
Dutch Queen of Pop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat weet ik wel,maar ja ik wilde haar toch noemen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo is dat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 "omdat je haar wilde noemen"
eh, (paul) king zelf dan maar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in NL hebben we al een king of pop, demano heet die ofzo.

Toegevoegd na 2 uur:
het was een artiest geen koning.
gewoon iemand met een goed beroep, alsof hij meer was dan jij en ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is toch al een Prince? Oh nee, die heeft afstand van zijn titel gedaan he (The Artist Formerly Known As Prince).
Tja... dan ben ik ook van mening dat de titel maar één keer vergeven kan worden.

Qua Queen of Pop ben ik van mening dat Madonna die titel met recht draagt.