Wat is het adres van Alexander Rybak?

Ik ben een groot fan van Alexander Rybak en ben al een tijdje op zoek naar zijn adres. Waar kan ik zulk soort informatie over hem vinden?

Toegevoegd na 24 minuten:
Even voor de duidelijkheid: ik ben geen stalker hoor! Ik wil gewoon het adres weten om een keer een kaartje te sturen. Ik ben niet van plan om langs zijn huis te gaan en ik verwacht ook absoluut niet dat hij reageert op een fan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en wat verwacht je?
dat 'ie de deur voor je opendoet en dat jullie samen een kopje thee gaan drinken bij hem op de bank?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me erg vervelend voor de persoon als zijn adres bekend wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het adres van bijna alle beroemdheden is bekent

Het beste antwoord

volgens fans moet dit zijn adres zijn,
maar verwacht niet dat hij je binnenlaat,
Bakkegardsveien 6,
1450 Nesoddtangen
N O R W A Y